به گزارش ایرنا، رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری افزود: این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک عرض می کنم و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ برترفوتبال موفق ظاهرشود.
وی گفت: امروز عوامل متعددی باعث شکست تیم ما شد که در ابتدا قبل از آغاز بازی، شهاب گردان دروازه بان تیم دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شدیم سعید جلالی راد را جایگزین او کنیم و چهار گل دریافت کردیم و به تیم ما شوک وارد شد.
وی افزود: نقاط قوت و ضعف سپاهان را می دانستیم ولی گل اول را بد موقعی خوردیم که بعد از آن گل های دیگر را دریافت کردیم؛ با این حال در دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم ولی نتیجه بخش نبود؛ شکست چهار بر صفر توجیهی ندارد و بازیکنان من حتی بعد از گل چهارم برای جبران زحمت کشیدند و خوب کار کردند.
مهاجری در مورد داوری نیز اظهار کرد: داور می‌ توانست به خصوص در گل چهارم تصمیمات درست تری بگیرد ولی با این حال کسر 6 امتیاز، جدایی ایمانی بازیکن ما و غیره دست به دست هم داد و مثل آوار برسر ما خراب شد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تصریح کرد: باید از اعتبارفوتبال خودمان دفاع کنیم از این شرایط خارج شویم وتلاش خود را خواهیم کرد.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه 4 بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد.
سپاهان با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوازدهم لیگ رسید. پدیده که در این فصل از سوی فیفا 6 امتیاز از آنها کسر شده است نیز با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
ت/8114/ 6022 خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.