به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان آیت الله ' سید یوسف طباطبائی نژاد ' در پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محی الدین حائری (طاب ثراه) را تسلیت گفتند.
امام جمعه اصفهان در این پیام آورده است: ارتحال عالم ربانی، دانشور نواندیش، مدرس شایسته اخلاق، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی (طاب ثراه)، نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق شیراز و عضو چندین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: آن عالم خستگی ناپذیر و زاهد در طول حیات با برکتش با اخلاق و سعه صدر خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود.
امام جمعه اصفهان حضور فعال آیت الله حائری شیرازی در نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و پس از آن همراهی همه جانبه اش با مقام معظم رهبری و سابقه مبارزه طولانی با رژیم سفاک ستم شاهی و تحمل زندان و شکنجه ساواک را از جمله ویژگی های ممتاز ایشان برشمرد و درگذشت این عالم عامل و معلم اخلاق را به محضر بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، حوزه های علمیه، خاندان معزز حائری و مردم ولایتمدار فارس تسلیت عرض کرد و از درگاه ایزدمنان غفران الهی و علو درجات برای آن عالم ربانی و اجر برای کلیه بازماندگان خواستار شد.
آیت‌ الله محی ‌الدین حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز و نماینده اسبق استان فارس در مجلس خبرگان رهبری که از هفته جاری به دلیل بیماری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) قم بستری شده بود، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
آیت الله حائری شیرازی 81 سال سن داشت و در سال های مختلف عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شیراز بود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.