حجت الله علی عسگریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آسمان استان اصفهان تا 2 روز آینده بصورت صاف تا قسمتی ابری و برای امروز جو پایدار همراه با انباشت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی استان پیش بینی می شود.
وی گفت: صبح امروز ( سه شنبه) در شهرهای اصفهان، مبارکه و زرین شهرغبار صبحگاهی وجود داشت.
علی عسگریان با بیان اینکه برای فردا ( چهارشنبه) در بیشتر مناطق استان وزش باد پیش بینی می شود گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار ضعیف در مناطق غربی و جنوبی استان از روز پنجشنبه، بارش برف و باران سبک و کم را در این مناطق خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه در کلانشهر اصفهان بیشتر به صورت وزش باد خواهد بود افزود: پس از خروج این سامانه از استان دمای هوا در بیشتر مناطق به نسبت سردتر خواهد شد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه صبح امروز دمای هوای 10 درجه زیر صفر از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گزارش شد افزود: دمای هوای اصفهان در سردترین ساعات امروز به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.
وی گفت: خورو بیابانک با 15 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 12درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.