به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه پس از توقف یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری افزود: روند این تساوی‌های سپاهان همانند فیلمی است که برای ما تکرار می‌شود و در دیدار با صنعت نفت و پیکان نیز شاهد این وضعیت بودیم.
وی با بیان اینکه همیشه به بازیکنان می‌گویم بازی تا دقیقه 90 ادامه دارد گفت: نبایدتمرکز خود را ازدست بدهیم و باید با تعداد گل‌های بیشتری بازی را به پایان برسانیم و نباید اجازه دهیم حریف ما را غافلگیر کند با این حال عدم تمرکز در به ثمر رساندن گل‌ها باعث شد این شرایط برای ما به وجود آید.
کرانچار افزود: در این دیدار استقلال خوزستان شانه به شانه سپاهان بازی نکرد و تنها به دنبال استفاده از یک موقعیت برای خود بود که استفاده کند.
وی ابراز امیدواری کرد: اشتباهات فردی بازیکنان ما خیلی زود به پایان برسد و بتوانند در دیدارهای آینده بهترظاهر شوند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نقل و انتقالات پیش‌فصل مجبور بودیم چند بازیکن جدید بگیریم که برخی از آنها توانستند در فاصله زمانی کوتاه با ما هماهنگ شوند اما برخی بازیکنان این شرایط را پیدا نکردند.
کرانچار گفت: برخی از بازیکنان که شرایط شان با ما هماهنگ نشده راهی ندارند مگر اینکه در زمان باقیمانده با ما تطبیق پیدا کنند.
سرمربی سپاهان افزود: تیم سپاهان از نظر سازمان بازی مشکلی ندارد و در پست‌هایی که باید تیم را تقویت کنیم بازیکنانی را جذب خواهیم کرد.
وی در پاسخ به سوالی در باره استعفا از تیم سپاهان گفت: نظر من این است که در نیم فصل دوم با کمی اصلاح و تلاش بیشتر می توانیم نتایج لازم را بدست بیاوریم با این حال تمرکز من پیروزی مقابل استقلال است و با یک آنالیز مناسب در نیم‌فصل می‌توانیم تقویت شویم.
سرمربی سپاهان درباره افت بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیز افزود: در این دیدار چندین موقعیت گل داشتیم که دو تای ان به تیر دروازه خورد و این که تمرکز بازیکنان در دقایق پایانی افت می‌کند درست نیست.
او اضافه کرد: به بازیکنان تذکر داده بودم که تا آخرین لحظه تلاش کنند ولی نمی‌دانم چرا سیاوش یزدانی آن اشتباه را کرد که این هم جزو فوتبال است.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان عصر امروز (پنجشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه برنده نداشت. این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.
با این نتیجه، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با 15 امتیاز در رده یازدهم و استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته سپاهان نیز با 14 امتیاز در رده سیزدهم این رقابت ها قرار دارند.
ت/8114/خبرنگار: اکبری/** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.