به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از حجت الاسلام و المسلمین ' محمد علی انصاری ' اضافه کرد: این طرح همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در این استان اصفهان آغاز شده و در حال گسترش است.
وی افزود: تاکنون شهرستان‌ های اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، شهرضا، کاشان، نایین، زرین شهر، فولادشهر، سمیرم و نطنز در این طرح شرکت کرده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان از نظر تعداد کتابفروش شرکت کننده در این طرح، پس از تهران رتبه دوم را دارد، تصریح کرد: در طرح پاییزه کتاب؛ هر نفر تا سقف 100 هزار تومان از تخفیف ٢٠ درصدی برای کتاب های عمومی و تخفیف ٢٥ درصد برای کتاب های تخصصی و کودک و نوجوان بهره‌مند می شود.
وی افزود: پیش از این نیز طرح عیدانه و تابستانه کتاب به منظور حمایت از کتاب فروشی‌ ها و رونق کتابخوانی برگزار شده بود.
در همین حال روابط عمومی خانه کتاب اعلام کرد: در استان اصفهان 103 کتابفروشی عضو این طرح هستند و در حالیکه پنج روز از اجرای طرح «پائیزه کتاب» در این استان گذشته؛ ۱۶ هزار و ۲۵۳ نسخه کتاب به هفت هزار و ۸۴ نفر فروخته شده است.
اجرای طرح «پائیزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست...» از دوم آذرماه آغاز شده است و از بین ۸۲۶کتابفروشی فعال در این طرح ۶۳۱ کتابفروشی از مراکز استان ‌ها و ۱۹۵کتابفروشی‌ از شهرستان‌ها عضو این طرح شده‌اند.
علاقه ‌مندان و خریداران کتاب می ‌توانند با همراه داشتن کارت ملی به مدت ۲۰ روز در مراکز استان‌ ها و تا ۳۰ روز در شهرستان‌ ها به کتابفروشی‌ های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.