به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار ' حجت ‌اله صفرپور ' عصر یکشنبه در همایش اقتدار بسیج در زرین شهر افزود: ملت ایران می‌تواند با ولایتمداری و حفظ اتحاد و انسجام که از عناصر فرهنگ و تفکر بسیجی است بر همه مشکلات فائق آید و نقشه ‌های شوم دشمن را خنثی کند.
وی اظهارکرد: تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی، بصیرت و معنویت، کلید حل مشکلات و برون ‌رفت از آسیب‌ ها و چالش‌ های فراروی انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تاکید کرد: بسیج مستضعفین با تمام قوا در تمامی صحنه‌ها با پیروی از ولایت‌ فقیه و تاسی از فرهنگ و تفکر بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی برای برطرف شدن مشکلات و از بین بردن تهدیدهای دشمن دریغ نمی‌ کند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان عزم جدی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: سازمان بسیج مستضعفین با بهره‌ گیری از تمام اقشار جامعه، برای فعال کردن مراکز راهبردی، هیات‌ های اندیشه ‌ورز و کارگروه‌های تخصصی جهت کمک به مسئولان در حوزه‌ های مجازی، اقتصادی و آسیب‌ های اجتماعی آماده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان بابیان اینکه دشمن پس از شکست‌ های پی‌ در پی در مرزهای عراق و سوریه به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است ، افزود: دشمن به بهانه استقلال کردستان عراق به دنبال ایجاد و تقویت جریان واگرایی قومی در سطح منطقه بود تا زمینه تجزیه و تجاوز به کشورهای عراق، ترکیه، سوریه و ایران را فراهم کند.
همایش اقتدار بسیج عصر یکشنبه با حضور یگان های نمونه بسیجی شهرستان لنجان در زرین شهر برگزار شد.
شهرستان لنجان با 263هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.