سرهنگ 'علی پورکاوه' روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا بیان کرد: جسد مردی با نزدیک به 30 سال سن روزهای پایانی هفته گذشته توسط نیروهای پلیس راه کاشان کشف شد که با سلاح سرد کشته و در حاشیه آزادراه رها شده بود.
وی افزود: تشخیص هویت مقتول به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی و حتی تلفن همراه با سرعت و به آسانی ممکن نبود، از این رو شناسایی نزدیک به 6 ساعت به درازا کشید.
فرمانده انتظامی کاشان اضافه کرد: بررسی مظنون ها و دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی پس از شناسایی جسد با هماهنگی دستگاه قضا به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و در نهایت نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان توانستند در نزدیک به 12 ساعت مخفیگاه متهم را شناسایی و دستگیر کنند.
او اضافه کرد: متهم که مرد جوانی با نزدیک به 25 سال سن است، ابتدا این قتل و هرگونه دخالت در حادثه را انکار می کرد اما با ارائه مستندات پلیس روبرو شد و در نهایت به ارتکاب جرم قتل اعتراف کرد.
به گفته پورکاوه، تحقیقات برای جمع آوری جزئیات بیشتر و دقیق تری از علت و نحوه وقوع این جرم همچنان ادامه داشته و قاتل به منظور سیر مراحل قانونی در زندان به سر می برد.
خبر رها شدن جسدی در حاشیه آزادراه کاشان- نطنز به همراه تصویرهایی از قاتل و مقتول در شبکه های مجازی محلی در روزهای گذشته انتشار یافته، مقتول از کارگران شرکتی خودروساز و علت درگیری به ظاهر اختلاف مالی عنوان شده اما هنوز منابع رسمی در مورد انگیزه های وقوع این جرم و سایر جنبه های این پرونده موضعی نگرفتند.
دست کم 2 قتل دیگر طی 6 ماهه نخست سال جاری در کاشان رخ داده است؛ این شهرستان با بیش نزدیک 365 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.