به گزارش ایرنا، محمد رشید مظاهری به عنوان دروازه بان از ذوب آهن و علی کریمی و سعید آقایی از سپاهان به همراه احسان حاجی صفی از تیم پانیونیوس، در کنار 22 بازیکن دیگر در این فهرست حاضر هستند.
تمرین تیم ملی فوتبال امروز درتهران و با حضور بازیکنان داخلی آغاز می شود و بازیکنان در این اردو، تمرینات ریکاوری خود را در مرکز تیم های ملی پیگیری می کنند.
تیم ملی صبح روز دوشنبه عازم اتریش می شود تا اردوی تدارکاتی خود را در اروپا ادامه دهد.
سایر بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی به شرح زیر است:
دروازبانان: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال،
مدافعان: میلاد محمدی از آخمات گروزنی، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران.
هافبک ها: احمد عبدالله زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، اشکان دژاگه، امید ابراهیمی ازاستقلال تهران ،سعید عزت اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد.
مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد ازهیرنوین ،سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس.
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی خود برای جام جهانی 2018 روسیه نخستین مسابقه تدارکاتی خود را مقابل پاناما در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) در ورزشگاه اشتروم گراتس اتریش انجام می دهد و پس از آن تیم ملی در تاریخ 22 آبان (13 نوامبر) در ورزشگاه گلردم شهر آرنهم هلند رودر روی تیم ملی ونزوئلا قرار می گیرد.
پس از این دیدار ملی پوشان اردوی خود از تاریخ 19 تا 23 آبان در کشور هلند ادامه می دهند
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.