احمد کاشکی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 10 نفر بر اثر حوادث جاده ای در نیمه نخست سال جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به وجود 10 نقطه حادثه خیز در جاده ترانزیت در محدوده شهرستان بیان کرد: سه نقطه حادثه خیز با افزون بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری اصلاح شیب شیروانی، نصب چشم گربه ای و تابلوهای فسفری، تجدید علائم خطر و افزایش گشت راهداری برطرف شده نقش موثری در کاهش تصادفات داشته است.
سرپرست اداره راهداری و امور حمل ونقل جاده ای اردستان بیان کرد: برای بر طرف کردن هفت نقطه حادثه خیز باقی مانده نیز به بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و نقاط حادثه خیز مسیر اردستان به زفرقند و اردستان به مهاباد بیشترین تعداد تصادف ها و زیان های جانی را داشته که نیازمند توجه بیشتر می باشد.
وی اضافه کرد: پنج دستگاه دوربین کنترل سرعت در مسیر جاده ترانزیتی شهرستان با بیش از 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری هزینه شده که امید می رود منجر به کاهش تخلف ها و خسارت ها در این مسیر شود.
اردستان دارای یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ، 141 کیلومتر آزاد راه و حدود 100 کیلومتر جاده ترانزیتی است؛ این شهرستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.