روزنامه 'اصفهان زیبا' در مطلبی با عنوان توصیه های رئیس جمهور به استاندار جدید اصفهان در شماره روز سه شنبه به نقل از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نوشت: استاندار جدید اصفهان با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده است که او را بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت­‌الله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و خیرخواه آن بوده، توصیه می کنم.
ادامه این مطلب به نقل از روحانی حاکیست: تلاش برای آبادانی­ کشور و فرصت خدمت به مردم از توفیقات الهی است و بر شکرگزاری و بهره­‌گیری از این فرصت تاکید می‌کنم.
روزنامه 'اصفهان امروز' در مطلبی به نقل از حجت الاسلام و المسلمین ' سید ناصر موسوی لارگانی ' رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نوشت: دولت درواقع نه تنها برای اصفهان بلکه برای سایر استانها نیز نظری برای گزینه بومی نداشت، گزینه های مختلفی برای استانداری اصفهان چه از جناح اصلاح طلب چه اصولگرا مطرح بودند، ازاینرو می توان گفت هر گروهی با حضور یک فرد مخالفت داشتند.
این روزنامه در مطلبی دیگر به نقل از علیرضا باطنی دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان نوشت: حق و انصاف این است که اصفهان مانند شمعی نباشد که پای خودش خاموش است. چه اشکالی دارد مسئولان استانی بومی باشند، متأسفانه عده‌ای فکر می‌ کنند مسئولان یک استان بزرگ با مردمی فهیم و فرهیخته و نیروهای آزموده شده و توانمند باید از بیرون آن استان باشند، حقیقتاً این موضوع را یک واقعیت تلخ می‌دانم چرا که افراد بومی قطعاً موفق‌ تر خواهند بود، افراد بومی، اشخاص و توانمندی‌ ها و مختصات استان خودشان را بهتر می‌ شناسند، به هر حال بعد از دو ماه کش و قوس این قرعه به نام مهرعلیزاده افتاده است.
روزنامه اصفهان امروز همچنین در مطلبی دیگر به نقل حیدرعلی حجتی سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان نوشت: استاندار باید تمام مشرب‌ های سیاسی را در نظر داشته باشد و نیروهای کارآمد را به کار بگیرد، اما نه فقط در یک جهت یا زاویه. نیروهای اصلاح طلب فعال به خصوص در میان جوانان این طیف وجود دارند که می ‌توانند مشاء اثر در فرمانداری‌ها و در خودِ استانداری باشند و دولت باید در این مسیر به پویایی و حرکت خود ادامه دهد. با در نظر گرفتن تمام مشرب‌ها، اصلاح طلبان که رکن اساسی در رأی دادن به دولت بودند باید مورد توجه قرارگیرند.
روزنامه 'کیمیای وطن' نیز در مطلبی با عنوان مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید نوشت: امید می رود استاندار محترم با اتخاذ سیاستهای مناسب و چانه زنی درباره مسئله زاینده رود بتواند این رود را احیا کند تا مردم اصفهان و کشاورزان استان با خیالت راحت به معیشت خود بپردازند، استان اصفهان در اجرای پروژه های ملی و سطح نخبگی همواره در رده های نخستین کشوری و جهانی بوده، بنابراین شاید انتظار دیگر از استاندار،حضور پررنگ و مجدانه در اتخاذ تصمیمات مناسب و در خور مردم استان اصفهان است
گ/6020/ 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.