به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 164 طرح نیمه تمام ورزشی استان اصفهان تا سال 1400 و در همین دولت تکمیل و افتتاح خواهد شد.
محمد سلطان حسینی دوشنبه عصر در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی میزان لازم برای تکمیل این طرحها را حدود 70 میلیارد تومان اعلام کرد.
به گفته وی این طرحها شامل اماکن مختلف ورزشی همچون استخر، سالن و ورزشگاه ها است.
وی ادامه داد: در سال 92 حدود 328 طرح ورزشی ناتمام در استان اصفهان وجود داشت اما این آمار در حال حاضر به نصف کاهش یافته است.

***روند تغییرات در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از شنبه شب گذشته و در دیدار پایانی نیم فصل نخست این تیم برابر تاسیسات دریایی تهران که با شکست همراه بود، آغاز شد.
در اولین گام این تغییرات، علیرضا افضل و احمد باغبان‌باشی سرمربی و مربی پس از شکست این تیم مقابل تأسیسات دریایی برکنار شدند و با تصویب هیات مدیره این باشگاه پنج درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم کسر شد.
پس از آن، دوشنبه گذشته حسین شمس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و رضا صادقی بعنوان دستیار وی برگزیده شدند.
مسعود دانشور بازیکن اسبق این تیم نیز پنجشنبه به تیم گیتی پسند بازگشت.
'محمد حسین درخشانی' بازیکن فصل گذشته تیم مس سونگون تبریز نیز روز پنجشنبه به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیوست.
گیتی پسند همچنین در نیم فصل دوم پنجشنبه گذشته در سالن پیروزی اصفهان برابر هیات قم پیروز شد.

*** تیم ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه در دیدار با تیم همیاری ارومیه با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.
یرنا، دیدار دو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن و همیاری ارومیه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه شفق اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم همیاری ارومیه در حالی پا به میدان بازی گذاشت که روز چهارشنبه یعنی دو روز پیش از دیدار خود مقابل ذوب آهن، تیم خود را بسته و آمادگی کاملی نداشت.
این تیم پس از حضور نیافتن تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد وارد لیگ برتر شده و هفته گذشته تیم خود را نهایی کرده و بست.

*** ورزشکاران اصفهانی حاضر در اولین دوره مسابقات قهرمانی نخبگان جهان در رشته 'او-اسپرت' پنج مقام کسب کردند.
در رشته 'اسپدان' این مسابقات هادی زارعی و مهرزاد احمدی در بخش بزرگسالان مقام های اول و دوم را کسب کردند، علی احمدی مقام دوم جوانان را به دست آورد و آرزو کلانتری در بخش بانوان قهرمان شد.
در رشته 'تیس کوپان' این رقابت ها نیز سحر سلیمانی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
9 ورزشکار از استان اصفهان در این مسابقات حضور یافتند.
این مسابقات 28 مهر تا یکم آبان سالجاری در شهر کمر واقع در آنتالیا ترکیه برگزار شد.

***تیم شرکت آب منطقه ای اصفهان در رقابت های جت اسکی (مارپیچ) آزاد کشوری، یادواره شهید محسن حججی به میزبانی اهواز مقام سوم را به دست آورد.
مازندران و خوزستان در این مسابقات به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
ایوب سلطانی از استان اصفهان نیز در مسابقات انفرادی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.
این رقابت ها با حضور 50 ورزشکار در قالب پنج تیم عصر جمعه گذشته برگزار شد.

***دوچرخه سوار نایینی رکاب زنی 4000 کیلومتری خود را در گرامیداشت مقام شهدای مرزبان از استان اصفهان تا مرز افغانستان آغاز کرد.
حمزه اکبری فیض آبادی، دوچرخه سوار 31ساله نایینی، تصمیم گرفته با دوچرخه، خود را به مناطق صفر مرزی ایران در منطقه هامون و بر سر مزار مرزبان شهید، 'مراد دهقان' در جنوب شرق کشور برساند؛ امروز جمعه سفر خود را از کنار گلزار شهدای نایین آغاز کرد.
این دوچرخه سوار که فرزند شهید غلامرضا اکبری است، گفت: این سفر که ششمین سفر طولانی بنده نیز است، در راستای پاسداشت مقام والای شهدای مرزبان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای مظلوم انجام می گیرد و در طول مسیر از استان های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان عبور کرده و پس از آن از مسیر استان های هرمزگان، فارس و اصفهان به پایان می رسد.

*** هادی جعفری بازیکن سابق تیم فوتبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان از عرصه فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.
گ / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.