شهردار اصفهان گفت: با تئاتر می‌توانیم فرهنگ جامعه را ارتقا دهیم و جوان امروز نیازمند تئاتر است بنابراین باید به این هنر اهمیت فراوانی دهیم.

به گزارش ایلنا، قدرت الله نوروزی در جمع اهالی تئاتر در سلسله نشست‌های اصفهان فردا با بیان اینکه هنر نمایش مظهر هنرهایی است که اثری رو در رو می‌گذارد، اظهار کرد: هنرمندان تئاتر دارای توانمندی‌های بزرگی هستند و می‌توانند بر مسائل فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذاری فراوانی داشته باشند.

وی افزود: با تئاتر می‌توانیم فرهنگ جامعه را ارتقا دهیم و جوان امروز نیازمند تئاتر است بنابراین باید به این هنر اهمیت فراوانی دهیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: جای هنرها در اصفهان است و با کمک و مساعدت هنرمندان این شهر باید هنرهای اصفهان را ارتقا دهیم و آنها را ترویج دهیم.

نوروزی اضافه کرد: هنرمند باید دیده و تکریم شود و مشکلاتش نیز رفع شود. باید شان هنرمند حفظ شود. سرمایه‌گذاری در هنر تئاتر بیشتر از صنعت سود دارد چراکه تئاتر جامعه را می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: نباید در اصفهان که شهر هنر است، هنرمندان سیر قهقرایی طی کنند. در برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم گردشگری را اولویت اصفهان قرار دادیم چراکه این شهر را دارای ظرفیت بالایی در این زمینه می‌دانستیم و این توانایی را به پشتوانه هنرمندان آن در نظر گرفتیم.

شهردار اصفهان گفت: در مکان‌های عمومی که ساخته می‌شود باید جایگاهی برای ارائه هنر هنرمندان نیز در نظر گرفته شود. حق شهروندی هنرمندان بسیار مهم است و تکریم و احترام و پرداختن حقوق هنرمندان حق شهروندی آنهاست.

نوروزی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که امور شهر را تسهیل کنیم. وظیفه انجام کار هنری با شهرداری نیست و این امر باید به خود هنرمندان واگذار شود، فقط باید راه را برای شما هموار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.