مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 6 و 53 دقیقه بامداد امروز به اورژانس 115 اعلام شد و سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک خودروی امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این سانحه 2 تن از سرنشینان خودرو جان باخته و 10 تن مصدوم نیز به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
شهرستان نایین در فاصله 140کیلومتری شرق اصفهان و اردستان در 118 کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان و در مسیر کاشان به سمت نایین و یزد قرار دارد.
منطقه کویری نایین به دلیل وجود راه های فرعی همواره محل تردد قاچاقچیان کالا ، مواد مخدر و انسان که عمده آن مهاجران خارجی تبعه کشور افغانستان هستند ، بوده است.
قاچاقچیان انسان در سال های اخیر با سوار کردن بیش از ظرفیت خودروهای سواری حتی در صندوق عقب این خودروها و نیز سرعت زیاد مسبب حوادث منجر به مرگ زیادی در این منطقه شده اند.
رانندگان این خودروها در اغلب موارد به دلیل خستگی ، سرعت زیاد برای گریز از دست ماموران انتظامی و ناهمواری مسیر باعث واژگونی خودروها می شوند.
در نمونه مشابه این دست حوادث اوایل مهر ماه سال گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل 15 مهاجرغیر قانونی در کیلومتر 85 جاده نایین به اردستان در شرق استان اصفهان پنج کشته برجا گذاشت.
ت/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.