به گزارش روز جمعه ایرنا حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین با تاکید بر اینکه امروز ایران امنیت اجتماعی، ملی و استراتژیک و امنیت مرزها را دارد گفت: برای اینکه کشور درگیر مشکلاتی نشود نیروی انتظامی وظیفه دارد در تمامی این موارد خدمات امنیتی بدهد.
وی افزود: نیروی انتظامی به تنهایی فعالیت سختی در اجرای امنیت دارد لذا نقش مردم با ورود اطلاعات، اجرای قوانین و مقررات و آگاهی بخشی در منزل و کمک خیر خواهانه به این ارگان بسیار با اهمیت است.
خطیب جمعه نایین با اشاره به برگزاری باشکوه آئین های دهه نخست محرم در این شهرستان اظهار داشت: در دهه اول محرم همزمان بااقصی نقاط کشور شاهد حضوری حماسی مردم در حسینیه ها و مساجد بودیم.
وی گفت: حضور نوجوانان و جوانان و شور وصف نشدنی آنها در ویژه برنامه های دهه اول محرم همگان را به آینده با عزت و افتخار ایران اسلامی امیدوار کرد.
وی در بخش دیگری گفت: دشمن تلاش می کند از هر فرصتی برای تضعیف نظام استفاده کرده و بی اعتمادی به دستگاه ها و نهادهای انقلابی را ترویج دهد و دستگاهی که کار خود را درست انجام می دهد مورد تهدید و آماج انتقادات می شوند.
سجادی افزود: مردم ثابت کرده اند که هر گاه کسی با زور با آنان سخن گفت، در مقابل این زور با قاطعیت ایستادگی می کنند.
وی اضافه کرد: آمریکا توانایی برقراری امنیت داخلی خود را ندارد و برای از بین بردن انسان ها در کشورها بودجه تصویب کرده و از تروریست ها حمایت می کند که این ترفند تاکنون بر ملت ما اثر نکرده است.
امام جمعه نایین افزود: اکنون در افغانستان جریانی به راه افتاده که برای منطقه خطرناک خواهد بود و استکبار جهانی بعد از شکست داعش در سوریه و عراق درصدد تقویت عناصر داعش و طالبان در افغانستان شده است.
امام جمعه نایین از حقوق معوقه کارگران که از 2 الی چهار ماه در کارخانجات نایین حقوق نگرفته اند، انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه کارفرمایان ارکارگران سوء استفاده می کنند افزود: کارگران میترسند و نمی توانند اعتراض کنند چونکه اگر اعتراض کنند با مشکل روبرو خواهند شد.
شهرستان نایین با بیش از39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت7136 خبرنگار حسین فرزانیان محمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.