حتی یک روز بلاتکلیفی مدیریت شهری و استانی اصفهان خسارت های جبران ناپذیری به توسعه اصفهان وارد می‌کند.

ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار  ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: به‌رغم تشکیل هیات دولت و نیز استقرار شورای شهر پنجم اصفهان و انتخاب شهردار، هنوز وضعیت استاندار اصفهان و شهردار کلان شهر اصفهان مشخص نیست و این مسئله به مدیریت استان و شهر آسیب جدی وارد می‌کند. 

تاج الدین گفت: بیش از یک ماه از انتخاب شهردار توسط شورای پنجم می گذرد اما هنوز حکم شهردار منتخب صادر نگردیده و انتظار می رود این مهم با سرعت بیشتری انجام پذیرد. 

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: همین وضعیت در مورد استانداری اصفهان نیز وجود دارد و تکلیف مدیریت کلان استان هنوز نامشخص است.

تاج الدین افزود: اصفهان در شرایط کنونی هم از فرآیند توسعه عقب مانده است و نباید تعلل در تصمیم گیری ها در زمینه مدیریت کلان استان و همچنین صدور حکم شهردار کلان شهر اصفهان توسعه را بیش از پیش مختل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی یک روز بلاتکلیفی مدیریت شهری و استانی اصفهان، خسارت های جبران ناپذیری به توسعه اصفهان وارد می کند و هرچه سریعتر باید این بلاتکیلفی رفع شود.

تاج الدین به از بین رفتن فرصت ها در اثر این بلاتکلیفی اشاره کرد و افزود: بلاتکلیفی مدیریت اصفهان به سرمایه گریزی بیشتر در این شهر منجر می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اصفهان سهم بسزایی در انتخاب آقای دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور داشته و هر گونه تعلل در تعیین تکلیف مدیریت شهری و استانی، کم لطفی به اصفهان و اصفهانی هاست.

تاج الدین در پایان گفت : پیگیر تعیین تکلیف مدیریت استان و مدیریت شهری اصفهان هستیم و امیدواریم هرچه زودتر مراحل قانونی استقرار شهردار جدید و همچنین مدیریت استان طی شده و امید ایجاد شده در شرایط انتخابات تثبیت گردد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.