دکتر غفور راستین روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن حججی، عصر امروز ( چهارشنبه ) در میدان امام (ره) اصفهان برگزار می‌شود گفت: درصورت نیاز امدادرسانی به شرکت کنندگان در این مراسم از سوی فوریت‌ های پزشکی اصفهان و با همکاری جمعیت هلال احمر استان انجام می‌ شود.
وی افزود: در زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و 20 متخصص فوریت‌های پزشکی به همراه 2 دستگاه آمبولانس از هلال احمر در میدان امام (ره) و ورودی‌ها و خروجی‌های این میدان مستقر می ‌شوند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در مسیرهای اصلی منتهی به میدان امام (ره) از جمله میدان احمدآباد، شکرشکن، انقلاب و میدان امام حسین (ع) نیز واحدهای امدادی مستقر خواهند شد و بیمارستان ‌های حضرت علی اصغر (ع) و امین اصفهان نیز برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند.
راستین با اشاره به مراسم تشییع این شهید بزرگوار در نجف آباد که فردا ( پنجشنبه ) برگزار می شود، گفت: پوشش امداد - سلامت این مراسم نیز از ساعت 6 صبح فردا با پیش‌ بینی 16 ایستگاه سلامت در مسیر تشییع از فلکه دانشگاه آزاد نجف آباد تا گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: برای پوشش امداد- سلامت این مراسم نیز تعداد 10 دستگاه آمبولانس فوریت‌ های پزشکی و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس از اصفهان، 9 خودروی آمبولانس از سپاه، یک اتوبوس آمبولانس و چهار خودروی آمبولانس از جمعیت هلال احمر در حاشیه مسیر تشییع مستقر خواهند شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهارکرد: 2 درمانگاه سیار نیز از سوی سپاه و تامین اجتماعی در مسیر تشییع مستقر می‌ شوند.
شهید مدافع حرم، محسن حججی مرداد امسال پس از اسارت به دست تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
پیکر این شهید والامقام روز گذشته در حرم مطهر رضوی و صبح امروز - چهارشنبه - در میدان امام حسین(ع) تهران تشییع شد.
پیکر شهید محسن حججی همچنین بعد از ظهر در میدان امام (ره) اصفهان تشییع می شود و فردا در شهرستان نجف آباد زادگاه این شهید والامقام به خاک سپرده می شود.
ت/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.