داریوش وکیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم تشییع شهید حججی فردا (چهارشنبه) ساعت 16 و 30 در میدان امام اصفهان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: سپس مراسم تشیع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم روز پنجشنبه ساعت 8 صبح از میدان بسیج نجف‌ آباد تا محل دفن پیکر مطهر این شهید در یادمان سرداران شهید نجف‌ آباد برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان افزود: مراسم سوم آن شهید نیز روز جمعه در حسینیه فاطمه زهرا (س) نجف آباد برگزار می ‌شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مراسم تشییع شهید حججی نیز گفت: حدود 100 موکب برای پذیرایی از عزاداران حسینی در مراسم تشییع شهید حججی برپا خواهد شد.
مهدی رشیدزاده افزود: این موکب‌ها بصورت خودجوش از سوی مردم از سراسر شهرستان و هماهنگ با سایر دستگاه ها برای پذیرایی از هزاران عزادار حسینی در مراسم تشییع این شهید دایر می شود.
پیکر شهید مدافع حرم، محسن حججی دوشنبه شب وارد میهن شد و امروز (سه شنبه) در روضه منوره رضوی با حضور خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) طواف داده شد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد.
از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر داتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.