کریم علی نقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 90 تعاونی دربرخوار موجود است که 40 تعاونی فعال و سایر تعاونی ها نیمه فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دولت یازدهم توجه جدی به تقویت تعاونی ها بیشتر شد و دراین مدت توجه به تعاونی ها بیشتر شده است، گفت: اجرای طرح روستا تعاون نمونه ای توجه دولت به تعاونی ها و ایجاد اشتغال در روستاهاست.
علی نقی اظهار کرد: طرح روستا تعاون یکی از طرح هایی است که در قالب اشتغال فراگیر اجرا می شود.
وی گفت: هدف از اجرای طرح روستا تعاون توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها است و در قالب آن فعالیت های توسعه ای روستا بر مبنای بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های موجود در روستا ها می باشد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوار با اشاره به برگزاری همایش طرح روستا تعاون در این شهرستان افزود: در این رابطه دو همایش در روستاهای محسن آباد و علی آباد ملاعلی برگزار شد و از جوانان روستا دعوت و مزایای شرکت های تعاونی برای آن ها تشریح شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 500 نفر از روستاییان در این همایش شرکت کردند، افزود: این همایش باهدف ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای روستاییان و آشنایی آن ها با شرایط ایجاد شرکت های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه به این شرکت برگزار شد.
شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
م ط / 7153 / 7150 / 2093 ** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.