به گزارش ایرنا،رعبدالله ویسی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان گفت: شرایط جدول بگونه ای است که هر دو تیم نیاز به امتیاز دارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: مقابل تیم قلعه نویی بازی کردن سخت است، تیم ما برای نباختن و کسب امتیاز به اصفهان آمده و باتمام قوا خواهیم جنگید.
وی در خصوص مصدومیت کولیبالی بازیکن این تیم گفت: پزشک های ما در حال آماده کردن وی هستند و امیدوار م بتوانیم از ابتدا از این بازیکن استفاده کنیم.
ویسی در خصوص بازگشت دوباره به اصفهان گفت: از اصفهان خاطرات خوبی دارم و ذات فوتبال همین است، من از کسی شکایت ندارم و خوشحالم فصل قبل من را در موفقیت از سپاهان کنار گذاشتند، این حرفه من است و از کسی گلایه ای ندارم.
سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: تیم ما 20 تغییر داشته است پس برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و ما به دنبال آن بودیم که تیم را سریع به هماهنگی برسانیم.
ذوب آهن اصفهان هم اکنون با 6 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر فوتبال ایران قراردارد وتیم استقلال خوزستان هم با 5 امتیاز در جدول یازدهم است.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در جریان هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 19:45 فردا جمعه 24 شهریورماه 96 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزارمی شود.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.