به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علیرضا غیور در نشست کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شمار شاغلان در این شهرستان را 12 هزار و 974 نفر اعلام کرد و افزود: 11 هزار و 127 نفر از این عده مرد و بقیه بانوان هستند.
به گفته وی از این تعداد 10 هزار و 168 نفر در بخش خصوصی و بقیه نیز در بخش دولتی مشغول به کار هستند.
غیور افزود: طرح های بزرگ صنعتی مانند فولاد، مقواسازی و تولید قطعات خودرو در این شهرستان حال تکمیل هستند که نیاز به نیروی تخصص دارند و مرکز فنی وحرفه ای آمادگی لازم را برای آموزش دارد.
فرماندار اردستان همچنین خاطرنشان کرد: حفر بیش از270 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق در سالهای گذشته و پایبن رفتن سطح آب های زیرزمینی باعث تخلیه 240 روستا و مزرعه و مهاجرت مردم به شهرها شده است.
وی با بیان اینکه امکان توسعه کشاورزی ودامداری در اردستان وجود ندارد، تصریح کرد: نگاه به اشتغال باید عوض شود تاز زمینه کار در این شهرستان فراهم شود.
غیور یادآوری کرد: در 2 سال گذشته هیچ مجموعه تولیدی صنعتی در این شهرستان تعطیل نشده است و دستگاه های اجرایی برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی جدید تلاش کرده اند.
یک هزار و 558 واحد صنعتی تولیدی مشمول قانون کار در شهرستان اردستان فعالیت می کنند که از این شمار 17واحد با بیش از 50 نفرنیرو و بقیه با یک نفر به بالاتر در حال فعالیت هستند.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در 118کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7431/6136 خبرنگار: رحمت الله عامری نیا - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.