به گزارش ایرنا، احمد کاشکی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: 6 نقطه حادثه خیز در جاده اردستان – اصفهان و یک نقطه در مسیر اردستان – نائین(جاده ترانزنتی شمال به جنوب کشور) قرار دارد.
وی از جمله نیازهای اساسی این اداره برای ارتقای امنیت جاده های اصلی شهرستان اردستان را گاردیل و قیر بیان کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون برای مرمت و اصلاح جاده های این شهرستان، قیر در اختیار این اداره قرار داده نشده است.
سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان با بیان اینکه برای ایمن سازی جاده ها دو هزار قطعه گاردریل درخواست شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تنها 140 قطعه تامین شده است.
رئیس پلیس راه اردستان نیز در این نشست از افزایش نظارت و کنترل پلیس در راه های منتهی به این شهرستان در روزهای پایانی تابستان سالجاری خبر داد.
سرگرد محمدرضا کیانی گفت: بدلیل کنترل بیشتر پلیس و همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان از ابتدای شهریور امسال تاکنون تصادف منجر به فوت در این شهرستان رخ نداده است.
شهرستان اردستان با داشتن یکهزار و 916 کیلومتر جاده همسنگ و 141کیلومتر بزرگراه در 118کیلومتری شمال مرکر استان اصفهان قرار دارد.
7431/6136 /6027 *خبرنگار: رحمت الله عامری نیا* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.