محمدرضا زواران روزیکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به وجود نقاط پر تصادف در این شهرستان سعی شده با نصب علائم و اصلاح هندسی و افزایش تیم های گشتی در کاهش این تصادفات اقداماتی انجام شود.
وی با اشاره به جاده پرتصادف تیران به سامان تا حد فاصل سه راه رضوانشهر، خاطرنشان کرد: تعریض این جاده در اولویت های شهرستان قرار گرفته و در حال تامین اعتبار است و تا زمان تامین اعتبار و اصلاح جاده افزایش تیم گشتی و کنترل جاده ها انجام می شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل تیران و کرون همچنین از اجرای طرح تابستان نیز در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح از اوایل شهریورماه آغاز شده و تا پایان این ماه با بکارگیری ظرفیت نزدیک به 30 نفر نیرو راهداری و نیروهای پلیس راه، هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز فوریت های پزشکی 115 انجام می شود.
وی افزود: علاوه بر خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در جاده ها پیشگیری از وقوع تصادف و حوادث جاده ای مورد توجه نیروهای طرح تابستانه است
به گزارش ایرنا شهرستان تیران وکرون دارای 735 کیلومتر راه همسنگ است.
شهرستان تیران و کرون با توجه موقعیت جغرافیایی و گردشگری و قرارگرفتن در مسیر جاده های غرب اصفهان، استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری میزان تردد بالای تردد ها در جاده ها را دارد.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد .
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.