*** سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید می کند.
دکتر سیدضیاء هاشمی مردادماه سالجاری در حکمی با امضای رئیس‌ جمهوری ( بر اساس اصل 135 قانون اساسی ) به سرپرستی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب شد.

*** مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت سردار حاج عباسعلی جان نثاری توسط گروه توپخانه ۱۵ خرداد در محل خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار می شود.
سردار حاج عباسعلی جان نثاری فرمانده گروه توپخانه در تاریخ ۱۶ شهریور سال 1390 در عملیات نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال غرب در مصاف با عناصر گروهک ضد انقلاب پژاک به شهادت رسید.

*** آیین افتتاحیه مسابقات ملی رباتیک دانش آموزی با عنوان 'بارمان کاپ' در تالار همایش های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
این مسابقات با حضور 200 تیم از سراسر کشور بمدت دو روز با هدف آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزش کنترل ربات برای کودکان و دانش آموزان زیر ۹ سال طراحی شده است.
در این لیگ دانش آموزان به کنترل و هدایت ربات ها در یک شهر طراحی شده، می پردازند و با توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امتیاز بندی می شوند.

*** مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سالن ورزشی شهید موحدیان این دانشگاه برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.