به گزارش ایرنا، در سومین جلسه علنی این شورا که روز یکشنبه برگزار شد، پس از رای گیری، پنج عضو کمیسیون های شورای اسلامی شهر اصفهان به شرح زیر انتخاب شدند.
** کمیسیون اقتصاد: اصغر برشان، کوروش خسروی، مهدی مزروعی، نصیر ملت و پور محمد شریعتی نیا.
** کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات: اصغر برشان، امیر احمد زندآور، شیرین طغیانی، مهدی مقدری و علیرضا نصراصفهانی.
** کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران: امیر احمد زندآور، شیرین طغیانی، فتح الله معین، نصیر ملت و علیرضا نصر اصفهانی.
** کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی: عباسعلی جوادی، کوروش خسروی، فریدن روشن، کوروش محمدی و مهدی مقدری.
** کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری: عباسعلی جوادی، فریده روشن، پور محمد شریعتی نیا، کورش محمدی، مهدی و مزروعی.

** اعضای کمیسیون ماده 100 مشخص شدند
همچنین در این جلسه اصغر برشان، امیر احمد زندآور، پور محمد شریعتی نیا، شیرین طغیانی، مهدی مزروعی، مهدی مقدری، نصیرملت و علیرضا نصر اصفهانی به عنوان اعضای منتخب کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند.
** کمسیون ماده 100 کار رسیدگی به تخلف مالکان اراضی و املاکی که ماده 100 قانون شهرداری ها را رعایت نکرده باشند برعهده دارد.
براساس ماده 100 قانون شهرداری ها، مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده خدماتی باید قبل از ساخت وساز از شهرداریها پروانه ساختمان بگیرند و شهرداری موظف است از عملیات های ساختمانی بدون پروانه یا خلاف پروانه بوسیله ماموران خود در زمین محصور یا غیر محصور جلوگیری کنند'.
در صورت خلاف این ماده همان طور که در ماده 100 اشاره شد از عاملان آن جلوگیری می شود و جهت رسیدگی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده می شود.

** انتخاب اعضای کمیسیون ماده 91 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر
انتخاب اعضای کمیسیون ماده 91 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از دیگر برنامه های این جلسه بود که پس از رای گیری کورش خسروی، کورش محمدی، نصیر ملت، علیرضا نصر اصفهانی، مهدی مزروعی، فتح الله معین و مهدی مقدری به عنوان اعصای این کمیسیون برگزیده شدند.
کمیسیون ماده ۹۱ اصلاح آیین نامه داخلی شورای شهر اصفهان به پیشنهاد کمیسیون تلفیق در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شده تا بر تعداد کمیسیون های شورا، عناوین کمیسیون ها و انجام اقدامات اصلاحی برای آنها نظارت داشته و اقدامات لازم را انجام دهد.
این کمیسیون پیرو اظهار نظر برخی از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نیاز ایجاد تغییر در کمیسیون های این شورا تشکیل شده ست.
براساس اعلام نظر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باتوجه به اینکه تغییرات در کمیسیون های این شورا در حال حاضر امکانپذیر نمی باشد مقرر شد، کمیسیون های این شورا تا یک سال آینده در قالب گذشته فعالیت کنند.

** انتخاب اعضای کمیته های نظارتی مناطق شهری
همچنین در این جلسه اعضای کمیته های نظارتی مناطق شهری اصفهان به شرح زیر انتخاب شدند.
* شمال ( مناطق 7، 8، 12 و 14): اصغر برشان، کورش محمدی و پور محمد شریعتی نیا .
* جنوب (مناطق 1، 3 ، 5 و 6): امیر احمد زندآور، کورش خسروی؛ مهدی مقدری.
* شرق (مناطق 4، 10 و 15): عباسعلی جوادی، فریدن روشن، علیرضا نصر اصفهانی.
* غرب ( مناطق 2، 9، 11 و 13): شیرین طغیانی، مهدی مزروعی و نصیر ملت.
به گزارش ایرنا، سومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان روز یکشنبه در تالار این شورا واقع در ساختمان شهرداری این کلانشهر برگزارشد.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان پس از این جلسه به دیدار آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان رفتند.
7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.