**محمد شریعتمداری، وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهید مدافع حرم محسن حجتی، در اصفهان افزود: همدلی و یکپار گفت: اشتغالزایی با تعامل فراگیر همه دستگاه ها و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی محقق می‌شود.

** سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی، مشاور عالی فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سوریه سر پل عمق راهبردی ایران است، گفت: جنگیدن و جا افتادن فرهنگ مقاومت و شهادت هزینه دارد اما ما نباید بگذاریم این دستاوردها پایمال شود.

**محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید ریل در ذوب آهن اصفهان یک افتخار ملی است و قصد داریم با برگزاری جلسه مشترک با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مشکل نخریدن این محصول توسط راه آهن را حل کنیم.

**فریدون اله یاری، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از تخصیص بودجه پنج میلیارد ریالی از محل طرح های عمرانی سال 96 برای مرمت بنای تاریخی کاخ سرهنگ آباد در روستایی در بخش زواره از توابع شهرستان اردستان خبر داد.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: هنر نیروی انتظامی، مردم داری است و این نهاد به عنوان متولی نظم و امنیت باید با استفاده از این رویکرد از تبدیل شدن موضوعات اجتماعی به مسائل امنیتی جلوگیری کند.

** آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: براساس نامه‌ های امیرالمؤمنین (ع) در نهج‌البلاغه، از حقوق مردم این است که حاکم هیچ‌چیزی را مگر اسرار جنگی، از مردم مخفی نکند و همه چیز را صادقانه برای مردم بازگو کند بنابراین مسئولان همه چیز را صادقانه با مردم در میان بگذارند.

**مجتبی کاظمی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه اندازی موقت 20 مرکز عرضه دام زنده و بهداشتی در این شهرستان به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

**سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش میزان وقوع تصادفات در این استان به میزان 15 درصد در 5 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

**پروژه ایستگاه (پست انتقال برق) 63/400 کیلو ولت هاتف واقع در شرق اصفهان ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد.

گ/6994/ 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.