به گزارش ایرنا، ' مجتبی پورشفیع ' روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون حکم رفع تصرف 57 هکتار از این زمین ها به نفع دولت توسط دادگستری شهرستان اردستان صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه در انتظار صدور حکم رفع تصرف بقیه زمین های تصرف شده هستیم، افزود: در این مدت یک میلیون و 381 هزار مترمربع زمین بدون صاحب نیز در این شهرستان شناسایی شده و خواستار صدور سند به نام دولت هستیم.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان افزود: برای اجرای حدود املاک ملی تاکنون 700 سند تک برگی رسمی صادر شده که این مهم نقش بسیار بسزایی در پیشگیری ازتجاوز به املاک دولت داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به وجود10 نقطه حادثه خیز در جاده اردستان - اصفهان، خاطرنشان کرد: امسال با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اصلاح شیب جاده با صرف 900 میلیون ریال اعتبار، سه مکان حادثه خیز این جاده برطرف شده است.
پورشفیع گفت: برای ساخت باند دوم جاده اردستان - زواره نیز بطول 10 کیلومتر، پنج میلیاردریال اعتبار اولیه برآورد شده و هم اکنون مناقصه آن در حال اجراست.
شهرستان اردستان با یک هزار و 916 کیلومتر جاده همسنگ اصلی و 141کیلومتر بزرگراه در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7431/6136 / 2093 ** خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.