الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** انتخاب جمالی نژاد به عنوان شهردار اصفهان در صدر اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت. به گفته برخی از منابع خبری، مهدی جمالی‌نژاد سرپرست کنونی شهرداری اصفهان به عنوان شهردار شهر یزد انتخاب شده است. جمالی نژاد پس از رایزنی با شوراهای شهرهای اهواز، کرج، رشت و همدان در نهایت شهردار یزد شد. قدرت الله نوروزی نیز به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شده است.
*** راه اندازی خط راه آهن اصفهان - زاهدان نیز از جمله اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. قطار زاهدان - اصفهان، چهارشنبه هشتم شهریور 96 همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود. این قطار دارای واگن های چهار تخته درجه یک است و در حال حاضر هفته ای یکبار در این مسیر رفت و آمد و در مسیر خود پس از حرکت از زاهدان از شهرهای کرمان و یزد عبور می کند.
*** مرگ نوجوان 13 ساله در سمیرم نیز از اخبار محلی مورد توجه بود. مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی استان اصفهان از غرق شدن نوجوانی در رودخانه منطقه گردشگری بی بی سیدان سمیرم خبر داد. در این حادثه نوجوانی حدود 13 ساله در لوله بزرگ انتقال آب در مسیر رودخانه بی بی سیدان گرفتار شده بود. تلاش امدادگران اورژانس برای نجات این نوجوان بی فایده بود و او جانش را در آب های رودخانه از دست داد.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** به هلاکت رسیدن قاتل شهید حججی از اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. ویدیویی از به هلاکت رسیدن یکی از عناصر گروهک تکفیری داعشی در فضای مجازی منتشر شده که به گفته برخی منابع خبری، این جنازه، متعلق به قاتل شهید محسن حججی است.
*** کسب مدال طلای یزدانی در رقابت های کشتی نیز از اخبار مورد توجه بود. حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران در فینال این وزن در پیکارهای قهرمانی سال 2017 پاریس با شکست کشتی گیر روسی الاصل اسلواکی قهرمان جهان شد و مدال طلا را به گردن آویخت.
*** درگذشت ناصر خویشتن دار یکی از دوبلورهای کشور نیز مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. وی گوینده پیشکسوت عرصه خبر و همچنین دوبلور فیلم و سریال های تلویزیونی عصر جمعه سوم شهریور دارفانی را وداع گفت.خویشتن دار متولد سال 1330 شهر کاشان بود و از سال 63 در عرصه‌ دوبله و رادیو فعالیت داشت.
گ/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.