به گزارش ایرنا جشنواره عکس زیبایی ها،جاذبه ها و سیمای شهر کوهستانی خوانسار با حضور بیش از 15 تور عکاسی از سراسر کشور از بهمن ماه 1395 آغاز شده بود.
دبیر جشنواره عکس خوانسار در گفتگوی اختصاصی با ایرنا ، هدف از برگزاری این جشنواره را به تصویر کشیدن مناظر بدیع و زیبای این شهر از دریچه ی دوربین عکاسان حرفه ای عنوان کرد .
جمال صانعی افزود: 2هزار و 703 عکس از عکاسانی که در طول دو فصل بصورت دوره ای و در هر دوره دو روز در هتل زاگرس خوانسار اقامت داشته اند به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود که هیئت داوران از این میان 80 عکس را به عنوان عکس برگزیده انتخاب کردند.
وی افزود: از میان هشتاد عکس برگزیده 10 عکس در دو بخش جامعه و طبیعت به عنوان آثار برتر برگزیده شد.
وی بیان داشت:' افشین بختیار'، 'امیرعلی جوادیان'، 'علیرضا کریمی صارمی'، 'کاووس صادقلو' و 'مهدی طاهری' اعضای هیات داوران نخستین جشنواره عکس خوانسار را تشکیل می دهند که به جهت بالا بردن سطح کیفی آثار پذیرفته شده، تمامی عکس‌هایی که به عنوان برگزیده، معرفی شده‌اند، با کسب حداقل 4 رأی از 5 رأی هیات داوران انتخاب شده‌اند و بر این اساس 55 عکس در بخش جامعه و35عکس در بخش طبیعت و در مجموع 90 اثر جهت چاپ در کتاب جشنواره و نمایشگاه، مورد گزینش نهایی هیات داوران قرار گرفت.
جمال صانعی در ادامه افزود: نمایشگاه آثار منتخب و برگزیده این جشنواره از 6 الی 12 مرداد ماه در نگارخانه هتل زاگرس خوانسار در معرض دید علاقه مندان قرار دارد .
در مراسم اختتامیه جشنواره عکس خوانسار به نفرات اول تا سوم عکس حوزه جامعه و همچنین سه نفر اول تا سوم حوزه طبیعت تندیس برنزی جشنواره اهدا شد.
لازم به ذکر است به نفر اول در هر رشته 15 میلیون ریال و نفرات دوم 10 میلیون ریا ل ونفرات سوم هر کدام 5 میلیون ریال اهدا شد و نفرات چهارم و پنجم در هر رده نیز مورد تقدیرقرار گرفتند.
7142 خبرنگار حسینعلی مهدی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.