به گزارش ایرنا، محمدعلی طرفه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خمینی‌ شهر در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه مشترکی با حضور مسئولان شهرستان خمینی ‌شهر، اختلافات بین گروه مهندسی 40 صاحب‌الزمان(عج) و اداره کل راه و شهرسازی استان بررسی و برطرف شد.
وی گفت: موضوع این اختلافات آزادسازی بخشی از اراضی حاشیه جاده جدید کمربندی خمینی‌شهر و مجاور با پادگان شهید مؤذنی به مساحت حدود یک ونیم هکتار بود.
طرفه با اشاره به اینکه برادران سپاه در باره سابقه مالکیت و آزادسازی اراضی مسیر جاده کمربندی و راه‌های دسترسی به پادگان مطالباتی داشتند، افزود: در دو جلسه با محوریت اینجانب بعنوان مرجع حل اختلافات دستگاه‌های دولتی استان و مدیرکل راه و شهرسازی، موضوع بصورت کامل بررسی شد.
معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه هر دو مجموعه متعلق به مردم و نظام هستند، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا کلیه حقوق مجموعه سپاه حفظ و هرچه سریعتر پروژه احداث پل‌ها غیرهمسطح اتصال جاده قدیم به جاده جدید نیز تکمیل شود.
وی اضافه کرد: طبق موافقت صورت گرفته بین طرفین مقرر شد تا به ‌هیچ‌وجه عملیات عمرانی احداث پل متوقف نشود و ما تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا مجوزهای لازم در این پیوند کسب و حقوق طرفین نیز حفظ شود .
معاون عمرانی استانداری با اشاره به بازدید خود از طرح‌های عمرانی خمینی‌شهر گفت: امروز از طرح‌های عمرانی شهر دُرچه از جمله معابر شهری حدفاصل درچه با روستای تیرانچی، حریم مسیر عبور خط لوله گاز و زهکش‌های طرح‌های عمرانی این شهر بازدید داشتیم.
طرفه افزود: مقرر شد تا با استفاده از اعتبارات دولتی استان و تملک دارائی شهرستان خمینی‌شهر تا دو ماه آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.
معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: در بازدید امروز مقرر شد تا از محل اعتبارات متمرکز استان برای کمک به تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان خمینی‌شهر استفاده شود.
وی افزود: عملیات عمرانی و محوطه‌سازی شهرک منظریه خمینی‌شهر با محوریت و نظارت شخص استاندار اصفهان به همت شهرداری خمینی‌شهر در حال اجراست .
وی خاطرنشان کرد: خمینی‌شهر یکی از شهرهای مهم و زبانزد استان با قدمت تاریخی و سابقه مذهبی و انقلابی است که بیش از 650 هکتار بافت فرسوده مصوب و350 هکتار بافت ناکارآمد دارد .
به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استانداری اصفهان در سفر امروز خود از طرح آزادسازی و عملیات اجرائی بلوار شهدا اسلام،پل بحران شهر دُرچه، خط گاز روستای تیرانچی، طرح سیتی سنتر شهر کوشک، ورودی شمالی شهر اصغرآباد، وزرشگاه شهدا و فرهنگسرای شهرداری شهر اصغرآباد نیز بازدید کرد.
وی همچنین در سفر امروز خود جایگاه سی ان جی خیابان عماد سیادت خمینی شهر را افتتاح کرد.
شهرستان خمینی ‌شهر دارای چهار شهر خمینی‌شهر، درچه، کوشک و اصغرآباد و دو روستای تیرانچی و قلعه امیریه است .
این شهرستان با جمعیت بالغ بر 350 هزار نفر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ/ 7145/6027 خبرنگار: سیدمحمدرضا ابطحی - انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.