**هوای اصفهان در پی افزایش گرد و غبار و هجوم ریزگردها به شکل کم سابقه ای در شرایط بسیار ناسالم و در آستانه خطر قرار گرفته است.

**دکتر حمید رضا شتابی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس طرح سراسری اعتباربخشی که سال گذشته اجرا شد 75 درصد بیمارستان های استان اصفهان نسبت به سال 94 در زمینه های مختلف ارتقا یافتند.

**آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ورزشکاران رشته ‌های مختلف باید با روحیه پهوانی تربیت شوند و با الگوگیری از روحیه شهدای مدافع حرم می توان، ورزشکارانی شجاع و با گذشت تربیت کرد.

**حسن خدابخش، مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت : افزون بر منشاء خارجی، فعال شدن کانون های داخلی در ایجاد پدیده گرد و غبار که از روز گذشته این استان را فراگرفت، تاثیرگذار بوده است.

**تندباد به همراه گرد و خاک شدید شامگاه چهارشنبه با سرعت 47 کیلومتر در ساعت خوروبیابانک را فرا گرفت.

**حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان از چهره های ماندگار تبلیغات دینی در استان اصفهان، درگذشت.

** حجت الاسلام والمسلمین مهدی نیلی پور، استاد حوزه و دانشگاه گفت: اسلام قانون فطری حجاب و عفاف را تاکید کرده است تا شهوت و غضب تحت مدیریت عقل قرار گیرد.

** استانداری اصفهان اعلام کرد: اساسنامه سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری این استان به تصویب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) رسید.

**محمود ابراهیمی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح های مقابله با حاشیه نشینی در استان اصفهان 20 میلیارد ریال اختصاص یافت.

** محسن کریمیان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تاکنون 115 هزار تُن گندم و 38 هزار و 200 تُن جو به روش تضمینی از کشاورزان این استان خریداری شده است.

** حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: اندیشمندان معتقدند که حجاب، میراث ملی ایران و از دوران قبل از اسلام وجود داشته است.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.