ابراهیم زاهد زاده عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 242 نفر در رشته علوم تجربی شرکت کرده اند که این رشته بیشترین تعداد داوطلب را دارد.
وی ابراز کرد: 142 نفر در رشته علوم انسانی ،102نفر در رشته زبان های خارجی، 42 نفر در رشته ریاضی و 38 نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.
نماینده سازمان سنجش در اردستان گفت: دانشگاه پیام نور اردستان و محل برگزاری آزمون کلیه اقدام های لازم جهت برگزاری یک آزمون خوب و با آرامش کافی را اندیشیده و فضای مناسبی برای داوطلبان فراهم کرده است.
زاهد زاده افزود: امسال با همکاری شهرداری اردستان علاوه بر سرویس مینی بوس تعداد 10 دستگاه تاکسی بصورت رایگان داوطلبان را از داخل شهر تا دانشگاه و بالعکس جابجا خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: امکانات اسکان و پذیرایی از والدین داوطلبان در طول زمان برگزاری کنکوردر مجموعه فرهنگی دانشگاه فراهم شده است.
نماینده سازمان سنجش در اردستان خاطر نشان کرد: تدابیر لازم جهت قرنطینه سئوالات و عوامل اجرائی و بحث امنیت و حفاظت محل آزمون همراه با استقرار آمبولانس و آتش نشانی پیش بینی شده است و آزمون پنجشنبه و جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور و با حضور 25 نفر از عوامل اجرایی برگزار می شود.
زاهد زاده افزود: دانشگاه پیام نور اردستان با دارا بودن کادر مجرب در رابطه با مشاوره و انتخاب رشته و پیش بینی 2محل در دانشگاه و آموزش و پرورش آمادگی ارائه خدمات رایگان به پذیرفته شدگان در کنکور برای تعیین رشته را دارد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.