به گزارش ایرنا،'پدر همدال نس' روز سه شنبه در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: تصمیم گرفتیم جایی را برای ساخت این فیلم درنظر بگیریم که فضایی رویایی و افسانه ای داشته باشد به همین دلیل هم آن را در ایرلند فیملبرداری کردیم.
وی اظهار کرد: این فیلم نخستین تجربه کارگردانی من است و قبل از آن، فقط چند کار را برای کودکان تهیه کرده بودم.
وی با بیان اینکه فیلم 'خاکستری کوچیکه پر سر و صدا' در سه بخش تولید شده است، افزود: امروز اولین بخش آن نمایش داده شد و دو بخش دیگر آن نیز ادامه دارد.
همدال نس گفت: قصه این فیلم روایتی معروف در کشور نروژ است و همگان با این داستان آشنایی دارند و کتاب های متعددی نیز در این باره نوشته شده است.
وی گفت: خیلی از قصه ها بی زمان است و با ورود به محیطی جدید، روایت کهنه نمی شود و من مشکلی با ساخت فیلم هایی با موضوعات مشابه ندارم.
تهیه کننده این اثر سینمایی نیز در این نشست اظهار کرد: تهیه کننده ای نروژی هستم که تاکنون 6 فیلم برای کودکان 3 تا 8 سال ساخته ام.
'دیوکه بیورکلی گراور' یادآور شد: در تمام آثارم موضوعات آموزشی و ارزشی را در مد نظر قرار می دهم.
تهیه کننده نروژی یادآور شد: هدف ما ساخت فیلمی برای جلب منتقدان یا پدر و مادرها نبود بلکه بدنبال جلب نظر بچه ها بودیم که فیلم در کشور خودم یعنی نروژ با استقبال خوبی همراه بود.
نشست فیلم سینمایی 'خاکستری کوچیکه پر سر و صدا' اثر کشور نروژ با حضور کارگردان و تهیه کننده این اثر صبح امروز در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.
گ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری/ انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.