به گزارش ایرنا، هولیانگ شو روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های بیابانزدایی در آران و بیدگل استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: طرح های متنوع بیابانزدایی و ایجاد جنگل های دست کاشت در ایران به خاطر همکاری های زیاد مردم و مسئولان است که با اتحاد خود نشان دادند کارهای مهمی می توانند انجام دهند.
وی با اشاره به اقدام های گسترده سازمان ملل در مبارزه با گرد و غبار در جهان اظهار کرد: در سازمان ملل با تمام تلاش به کشورهای عضو کمک خواهیم کرد تا با پدیده گرد و غبار مقابله کنند.
رئیس دفتر عمران سازمان ملل تصریح کرد: بزرگ ترین اتفاق ها هم چون مبارزه با گرد و غبار در هر کشوری نیاز به کمک و حرکت مردم آن کشور دارد که بتواند به ثمر برسد.
وی با اشاره به برگزاری کنفرانس های متعدد در کشورهای جهان برای مبارزه با گرد و غبار بیان کرد: با برگزاری این کنفرانس ها از همفکری و تجربه های همدیگر استفاده می کنیم.
وی با بیان این که مردم هر کشوری در خط مقدم مبارزه با گرد و غبار هستند افزود: برای این که در مبارزه با گرد و غبار پیروز شویم باید در هر منطقه از مردم همان جا کمک بگیریم.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
کنفرانس بین المللی مقابله با گرد و غبار، چالش ها و راه حل ها ١٢ تا ١٤ تیرماه برگزار می شود.
این کنفرانس روز گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ، گری لوئیس هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران، نمایندگان 34 کشور که بیشترین تاثیر را از این پدیده گرفته ‌اند، در سطح وزرا و کارشناسان در تهران گشایش یافت.
در این کنفرانس سه روزه، وزرا و نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، آذربایجان، بلژیک، قطر، عمان، کویت، پاکستان، ارمنستان، چاد، عراق، ترکیه، هند، اردن، کره جنوبی، اسلواکی، صربستان و آمریکا حضور دارند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.