به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر غلامرضا اصغری در مراسم‍ بهره برداری از 24 تخت ویژه کودکان در بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان افزود: این آمار نشان می دهد که استان اصفهان به بیمارستان ها و تخت های بیمارستانی بیشتری نیاز دارد.
وی با بیان اینکه مجوز ساخت سه هزار تخت بیمارستانی در استان اصفهان صادر شده است، گفت: راه اندازی یکهزار و 200 تخت در دست اقدام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه این استان در مجموع 6 هزار تخت بیمارستانی دارد، گفت: تا پایان تیر امسال بیمارستان های منظریه خمینی شهر و آفتاب خور و بیابانک نیز به بهره برداری می رسد و دست کم 200 تخت به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه می شود.
اصغری با اشاره به بهره برداری از 24 تخت مراقبت های ویژه کودکان و نوزدان در مرکز آموزشی و درمانی کودکان امام حسین (ع) افزود: با بهره برداری از این تخت ها با هزینه ای بیش از 80 میلیارد ریال، بیماران پنج استان مرکزی کشور از خدمات این مرکز بهرمند می شوند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع) اصفهان نیز در این مراسم از توسعه این بیمارستان خبر داد و گفت: آقای منصوری خیر سلامت اصفهانی بافروش منزل مسکونی اش تاکنون مبلغ 600 میلیارد ریال برای این کار اختصاص داده است.
دکتر مهرداد معمار زاده با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) در فضای 24 هزارمتر مربع در 6 طبقه برای تجهیز بیش از 150 تخت بیمارستانی اجرا می شود، افزود: مهمانسرای ویژه همراهان بیماران نیز با کمک فرزند این خیر در جوار همین بیمارستان ساخته خواهد شد.
وی کمبود کادر پرستاری و تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه تصویربرداری MRI را از جمله نیازهای این بیمارستان برشمرد.
مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 91 با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بطور رسمی افتتاح شد.
آزمایشگاه و بانک خون، تخت های اطفال، داروخانه، درمانگاه عمومی و تخصصی و بخش همودیالیز از جمله تجهیزات این مرکز آموزشی است.
د/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.