به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نماز عید فطر که در گلستان شهدای این شهر برگزار شد افزود: مومنان باید با انسجام و شکوه در عید رحمت و مغفرت و با همبستگی و وحدت برای حل مشکلات یکدیگر تلاش کنند و اتحاد و همدلی خود را از دست ندهند.
وی اظهار کرد: دشمن در خواب نمی دید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام به پیروزی برسد، خدا را شاکریم امروز رهبری را در اختیار شخصیتی بزرگ داریم که در دنیا بی نظیر است، پس همگان باید قدر نعمت ولایت و رهبری را به خوبی بدانیم.
امام جمعه داران تاکید کرد: ولایت‌مداری به عنوان اصلی خدشه‌ناپذیر از چنان جایگاهی برخوردار است که هر کس در هر مقام و لباسی که باشد اگر در راه اهداف دشمنان نظام گام بردارد و جایگاه ولی فقیه را تضعیف کند، یا اهل نفاق است یا غفلت وی را در برگرفته است.
وی با بیان این که در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت های خوبی در شهرستان خواهیم بود ،افزود: در پی گسترش مطالبه گری مردم و به ویژه جوانان و نخبگان شهرستان و فعال شدن مسئولان بومی منطقه خوشبختانه آثار خوبی در شهرستان آشکار شده است.
سیاوشی خاطر نشان کرد: طرح عظیم تامین آب شرب شهرستان از منابع پایدار، مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه با انتقاد ازکم کاری مسئولان اسبق شهرستان در زمینه خروج فریدن از لیست مناطق محروم تصریح کرد: این شهرستان در حالی از امتیاز مناطق محروم، برخوردار نشد که تا به امروز بار سنگین محرومیت را به دوش می کشد.
حجت الاسلام سیاوشی مطالبه گری اصولی و هوشیاری مردم شهرستان را گام مهمی برای تحقق توازن و عدالت در سیاست های استانی دانست و گفت: حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از سیاسی بازی و تفرقه لازمه رسیدن به حقوق از دست رفته شهرستان است.
وی با تاکید بر لزوم تعامل ویژه مدیریت برنامه ریزی و طراحی استان برای حل این موضوع تصریح کرد: برخی از شهرستان ها و حتی قسمتی از مناطق استان اصفهان با دریافت بودجه های هنگفت و بهره مندی از سهمیه نفت و گاز از نتایج این امتیاز بهره می برند و این در حالی است که وضعیت این مناطق به مراتب بهتر و پیشرفته تر از فریدن است.
امام جمعه داران با بیان این که در زمینه سرمایه گذاری و حل مشکلات اشتغال نیز قدم های خوبی برداشته شده است افزود: امیدواریم با استمرار پیگیری ها فریدن به جایگاه واقعی خود برسد.
داران مرکز شهرستان فریدن در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
ت/ز/تنظیم کننده:آرزو فلاح *** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.