به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی گفت: از ساعت سه بامداد فردا دوشنبه پنجم تیر، توقف هرگونه خودرو در خیابان‌های مصلی و آیت الله خوانساری ممنوع است و وسایط نقلیه پارک شده در این خیابان ها به پارکینگ منتقل می شود.
وی اظهار کرد: از ساعت پنج صبح روز عید سعید فطر نیز تمام مسیرهای منتهی به مصلی از سمت شرق، غرب، جنوب و شمال محدودیت تردد دارد و ورود هرگونه وسیله نقلیه به خیابان مصلی و آیت الله خوانساری ممنوع است.
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: علاوه بر محدودیت‌ ایجاد شده در خیابان آیت الله خوانساری، از سمت شمال در تقاطع شهید شاطر گلی، از سمت جنوب در تقاطع آزادگان و خیابان مصلی، از سمت شمال در تقاطع شیخ مفید و از سمت جنوب در تقاطع فرایبورگ نیز محدودیت مقطعی ایجاد خواهد شد.
سرهنگ چلمقانی افزود: بمنظور رفاه حال جانبازان و معلولان و موتورسواران، پارکینگ سیلو در ضلع جنوبی خیابان مصلی و دبیرستان فضیلی در ضلع شمالی همین خیابان برای پارک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به حجم گسترده نمازگزاران برای اقامه نماز عید در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان از شهروندان می‌خواهیم که حتی المقدور از آوردن خودروهای شخصی خودداری و از ناوگان حمل و نقل عمومی که به همین منظور در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.
نماز عید سعید فطر، ساعت 7:30 فردا به امامت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام‌جمعه اصفهان در مصلای بزرگ اصفهان برگزار می شود.
بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز استان اصفهان، درب‌های مصلی به روی نمازگزاران از ساعت 6 صبح فردا باز می شود و درب غربی و شرقی مصلی ویژه ورود آقایان و درب شمالی مخصوص ورود بانوان خواهد بود.
ت/6027/6994
خبرنگار:آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.