به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف از محدودیت های ترافیکی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خدمت رسانی و تسهیل شرایط برای مردم در برگزاری هر چه بهتر این مراسم است و پلیس راهور، حداکثر توان خود را به این منظور بکار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: بر این اساس توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودروی شخصی در خیابان‌های مصلی، شهید نیکبخت شرقی و خیابان آیت‌الله خوانساری از ساعت 24، دوم تیر ماه مصادف با 28 ماه مبارک رمضان ممنوع است بوده و در صورت مشاهده هرگونه توقف، خودروها و موتورسیکلت‌ها توسط جرثقیل به پارکینگ های همجوار انتقال داده می شود.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان، از ساکنان خیابان‌های منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تقاضا کرد که در روز جمعه از توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی روز قدس خودداری کنند زیرا بدلیل تراکم جمعیت بالا در این روز، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.
سرهنگ چلمقانی با اشاره به دیگر محدودیت های ترافیکی در روز جمعه این هفته گفت: همچنین از ساعت 6 بامداد روز جمعه 3 تیر ماه، محدودیت‌های ترافیکی از تقاطع شیخ صدوق - سعادت‌آباد به سمت چهارراه فرایبورگ - مصلی و همچنین از تقاطع رسالت - فرایبورگ و مسجدالمهدی به سمت خیابان سعادت‌آباد اعمال می شود.
وی یادآوری کرد: دیگر محدودیت های ترافیکی در این روز شامل زیرگذر گلستان شهدا به سمت گلستان شهدا، از خیابان حضرت سجاد(ع) به سمت گلستان شهدا، از خیابان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، از تقاطع بلوار آیینه‌خانه - جهانگیرخان قشقایی به سمت گلستان شهدا ست.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در پایان از مردم تقاضا کرد که تا حد ممکن با خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ در مراسم حضور پیدا نکنند و از وسایل حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های تندرو استفاده کنند.
روز جهانی قدس در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.