*** مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی با سخنرانی محمدرضا جهانسوز رییس سازمان بسیج مهندسین کشور و با حضور اساتید و شورای راهبردی کانون شهرستان ها در مهمانسرا غدیر اصفهان برگزار می شود.
27 خرداد، سالروز تشکیل جهادسازندگی و روز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی است.

*** کنفرانس مطبوعاتی حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دفتر نمایندگان تشکیل می شود.

*** گردهمایی انجمن حمایت ازکودکان بهشت (معلول جسمی حرکتی) باحضور 400 کودک توانمنداصفهانی در باغ بانوان پردیس برپا می شود.
انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت با نیازهای خاص ذهنی و جسمی و حرکتی استان اصفهان در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرده است.
هدف از تأسیس این انجمن، کاهش و رفع معضلات کودکان معلول و اعتلای جایگاه آنها درجامعه ،آگاه سازی و آشناسازی جامعه و خانواده ها با مسایل و مشکلات معلولین ،کمک به فرآیند اجتماعی شدن و اشتغال کودکان با نیازهای خاص ذهنی جسمی ازطریق تعامل با مؤسسات و نهادهای مرتبط ،ارائه ی خدمات مشاوره ی فرهنگی، آموزشی، توانبخشی نظیرکار درمانی و گفتاردرمانی، تلاش برای جلب مساعدت های مالی و معنوی افراد خیر است.
450 معلول ذهنی و جسمی در شهر اصفهان عضو این انجمن هستند.

*** نشست خبری کمیته های ستاد روز جهانی قدس در آستانه روز قدس و بمنظور تشریح فعالیت ها و برنامه های ویژه این روز در سالن جلسات مصلی اصفهان تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.