به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی این حرکت کوردلانه را محکوم کرد و افزود: این ماجرا با اقتدار نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در کمترین زمان مهر پایان خورد و حامیان این اقدام تروریستی به لطف خدا و با یاری مدافعان حرم و وطن، انتقامی بزرگ را دریافت خواهند کرد و این مهم به لطف خداوند بزرگ صورت خواهد گرفت.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان آن، گفت: مسئولان نظام به طور حتم از خانواده های این جان برکفان به طور بایسته و شایسته قدردانی خواهند کرد.
امام جمعه بادرود تاکید کرد: حادثه تروریستی اخیر و به دنبال آن عکس العمل فوری، به موقع و خنثی کننده نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی بار دیگر مهر باطلی بر بعضی کوته فکری ها در مورد نفی توان دفاعی و یا تضعیف آن زد، این یک هشدار بود و امیدواریم دیگر این گونه مسائل در نظامی که ضرورت اقتدار دفاعی آن هر روز بیش از روز گذشته احساس می شود، پیش نیاید.
وی به برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب و سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در آن مراسم اشاره کرد و گفت: ویژگی های حضرت امام (ره) در تمام ابعاد باعث شده است تا هنوز هم بعد از گذشت چندین سال از رحلت این بزرگ مرد تاریخ همچنان مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شرکت در مراسم ارتحال ایشان سر از پا نشناسند.
خطیب جمعه بادرود با تاکید بر این که عده ای درس های استقلال، شهامت، غیرت، عدالت، ساده زیستی، جهاد و شهادت امام (ره) را فراموش کرده اند، بیان کرد: ملت بزرگ ایران با کسانی که بخواهند به آرمان های امام (ره) ضربه زده و یا آن ها را تحریف کنند می ایستد و تا آخر از ارزش ها پاسداری خواهند کرد.
وی بار دیگر بر لزوم کاهش تعرفه برق گرمسیری در منطقه بادرود تاکید کرد و گفت: این مطالبه چند ساله مردم منطقه بارها در تریبون نماز جمعه و همچنین در جلسات مختلف در سطح شهرستان مطرح شده است.
قاسمی با بیان این که شهرستان های همجوار امسال از این کاهش بهره خواهند برد از مسئولان ارشد منطقه خواست تا این بار به طور جدی تر پیگیر این مشکل مردم منطقه بوده و آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.