به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ' محسن نیرومند ' در جلسه معارفه سرپرستان معاونت های ' پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ' و ' اشتغال و کارآفرینی ' اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: همچنین بررسی برنامه های اقتصادی و نیازهای بازار کار، توسعه و گسترش کمی و کیفی کاریابی های داخلی و خارجی و دفاتر کفالت باید بیش از پیش مورد توجه مدیریت اشتغال و کارآفرینی این اداره کل قرار گیرد.
نیرومند با تقدیر از زحمات ' سیف الله علیخانی ' معاون سابق اشتغال و کارآفرینی این اداره کل گفت: اشتغال و کارآفرینی همواره حوزه پر تلاطمی بوده که برطرف شدن مسائل و مشکلات آن نیازمند تدبیر، پشتکار و برنامه ریزی های مدون و اختصاص زمان کافی برای غلبه بر این مشکلات است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به ادغام وزارت های تعاون، کار و امور اجتماعی در قالب یک وزارتخانه بیان کرد: کنار هم قراردادن دو سیستم اداری غیر همگن و اداره امور آنها کاری دشوار ، سنگین و زمان بر است.
وی درعین حال تصریح کرد: با انجام اقدام های ارزشمند معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، این موضوع بخوبی و بسرعت در اصفهان انجام شد.
نیرومند با اشاره به اینکه مقام عالی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت حل مساله اشتغال را به عهده گرفته است، گفت: با توجه به اینکه اصفهان صنعتی ترین استان کشور است وظیفه ما در این حوزه بسیار سنگین تر از گذشته است و برای انجام این وظیفه مهم به همت جمعی همه کارکنان به ویژه کارشناسان حوزه اشتغال نیاز داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از مدیران و کارشناسان این اداره کل خواست، شفافیت و عدالت را بیش از پیش سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و در پیشبرد اهداف این اداره کل به تلاش های خود ادامه دهند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان طی حکمی سیدکمال الدین میرهادی را به سمت سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی این اداره کل منصوب کرد.
پیش از این ' سیف الله علیخانی' معاونت اشتغال و کار آفرینی این اداره کل را برعهده داشت.
محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین در حکمی محسن تنباکوزاده را به سمت مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب کرد.
پیش از این سید کمال الدین میرهادی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را عهده دار بود.
در استان اصفهان 9 هزار و 500 واحد صنعتی و 150 هزار واحد صنفی وجود دارد.
درمجموع یک میلیون و 90 هزار کارگر بیمه شده در استان وجود دارد که با احتساب خانواده های آنها 64 درصد جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.