به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حضور 121 شرکت کننده از استان های اصفهان، هرمزگان، قم، خراسان رضوی و تهران برپا می شود.
رسول محققیان افزود: 24 درصد فضای نمایشگاهی قرآن و عترت به نشر مکتوب و انتشارات قرآنی، 13 درصد به رسانه های دیجیتالی، خبرگزاری ها و رسانه های جمعی، 30 درصد به محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی، 10 درصد به سازمان ها و نهادهای دولتی، هشت درصد به دانشگاه ها و مراکز آموزش علوم قرآنی وهفت درصد به کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه در فضای عمومی هشت هزار و 500 مترمربع و در قالب چهار هزار و 116 مترمربع فضای مفید برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان افزود: از جمله دعوت شدگان برای آیین افتتاح این نمایشگاه استاد 'بهرام پور' از مفسران قران کشوری است.
وی رونمایی از نرم افزار صوتی نمایشی، ترجمه قرآن کریم به نام 'طنین وحی' را از جمله برنامه های مهم آیین افتتاح و نیز محافل انس با قرآن با حضور قاریان و گروه های تواشیح و شب شعر آیینی بمناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های این دانشگاه عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت از سال 83 در اصفهان آغاز شده و هر ساله بر تعداد مشارکت کنندگان این رخداد مهم قرآنی افزوده شده است.
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت تا ٢٢ خرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.