حجت الله علی عسگریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار ضعیف در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در برخی از مناطق گردو خاک و احتمال بارش پراکنده باران را بدنبال دارد.
علی عسگریان با بیان اینکه این وضعیت از امروز ( پنجشنبه) تا اوایل هفته آینده در استان اصفهان ادامه دارد گفت: با فعالیت این سامانه در همه مناطق استان و بویژه در مناطق شرقی استان، بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتیگراد و امروز ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18 درجه سانتیگراد رسید.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: چوپانان با 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
وی افزود: هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه کمی ابری و غبارمحلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و برای روز شنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و احتمال گردو خاک پیش بینی می شود.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده :عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.