**حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود فردا(یکشنبه) به استان سفر می کند و در میدان نقش جهان اصفهان با مردم دیدار می کند.

**محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود فردا (یکشنبه) برای دیدار با مردم به اصفهان سفر و در ورزشگاه پیروزی این شهر سخنرانی می کند.

**احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در برگزاری انتخابات پیش رو باید از بروز هرگونه حرکت خلاف قانون و تفرقه افکن دوری شود.

**آیت الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان جوانان را به ارتباط با قرآن و نهج البلاغه برای زندگی شاد و سعادتمند توصیه کرد.

**تیم های دانشجویی فوتبال، پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه اصفهان در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های برتر و قهرمانی شدند.

**آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست که بعنوان یک مسلمان براساس حقیقت و واقعیت سخن بگویند.

**کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش های رگباری و موقت بهاری همراه با وزش باد به نسبت شدید و افزایش دما تا 2 روز آینده در استان اصفهان ادامه دارد.



گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.