به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان حمیدرضا مومنیان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای تسهیل فضای کسب و کار تلاش کردو در شهرستان کاشان در حوزه کار نگرانی خاصی نداریم و با کارفرمایانی مواجه هستیم که تقاضای کارگر جدید دارند.
وی افزود: بیشترین آمار بیکاری در این شهرستان مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی است که شرایط دلخواه کار آنها با جریان کارگری شهر منطبق نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت برای برطرف کردن مشکلات کار فارغ التحصیلان به دنبال توسعه رشته های فنی و حرفه ای است تا مهارت های دانش آموختگان در راستای نیازهای جامعه در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی کسب شود.
معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی از 160هزار میلیارد ریالی که دولت در پارسال گذشته به آن اختصاص داد، سهم استان اصفهان 10 هزار میلیارد ریال که حدود 25 درصد آن برای واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان مصوب شد.
وی گفت: افزون بر 25 درصد مصوبات استان اصفهان برای 259 واحد اقتصادی کاشان بوده که دو هزار و 281 میلیارد و 580 میلیون ریال آن برای 174 واحد صنعتی و 85 واحد کشاورزی بوده که تاکنون 710 میلیارد ریال آن برای 74 واحد تولیدی صنعیت پرداخت شده است.
6022 خبرنگار : یوسف صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.