به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، احمد شاه بالایی اظهار کرد: در این رای هردو تیم به پرداخت جریمه نقدی 70 میلیارد ریالی و محرومیت از حضور هواداران در دیدار خانگی محکوم شدند.
وی با اشاره به این که رای صادر شده در مهلت مقرر قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است، افزود: در این حکم عنوان شده است که بازی باید از دقیقه قطع شده در نیمه دوم با همان نتیجه سه بر صفر به سود کاشان ادامه پیدا کند.
مدیر عامل باشگاه شهرداری کاشان تاکید کرد: با توجه به برتری سه بر صفر تیم شهرداری کاشان در این بازی و شروع درگیری ها از جانب هواداران داماش، باشگاه شهرداری کاشان اعتراض خود را نسبت به این رای به کمیته انضباطی فوتبال ابلاغ کرده است.
وی یادآور شد: با وجود اعلام محدودیت فدراسیون برای ارسال سریع اعتراض ها، باهماهنگی وکیل باشگاه و ارایه مستندات کافی، این اعتراض ها روز سه شنبه تحویل فدراسیون شد.
سرپرست تیم فوتبال شهرداری کاشان نیز گفت: تیم فوتبال شهرداری کاشان هم چنان مدعی صعود به لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
وحید داروغه با بیان اینکه شهرداری کاشان از هفت مسابقه خود بدون احتساب بازی داماش گیلان و فومن هفت امتیاز دارد، افزود: اگر برای بازی مقابل با فومن رای به سود کاشان صادر شود، تیم ما 10 امتیازه خواهد شد و امکان صعود باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به رای کمیته انضباطی مبنی بر ادامه بازی شهرداری کاشان با داماش از دقیقه 65 ، تصریح کرد: ادامه این بازی با همان نتیجه سه بر صفر به سود کاشان در کاشان انجام می شود که با توجه به دستیابی کاشان به پیروزی، 13 امتیاز از آن اینِ تیم می شود.
سرپرست تیم فوتبال شهرداری کاشان تصریح کرد: بازی آخر با تیم برق شیراز تعیین کننده سرنوشت فوتبال کاشان است، تیم شهرداری کاشان با پیروزی مقابل برق به 16 امتیاز دست می یابد و به عنوان تیم دوم با تیم دوم دیگر گروه برای صعود به مبارزه می پردازد.
داروغه یادآور شد: با توجه به موارد مذکور اگر تیم شهرداری ماهشهر سه امتیاز بازی آخر خود را از دست بدهد تیم شهرداری کاشان به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.
تیم فوتبال شهرداری کاشان در گروه ب مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در کنار پنج تیم دیگر برای صعود به لیگ دسته اول کشور تلاش می کند.
مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی در دو گروه شش تیمی برگزار می شود که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به دسته یک راه می یابند و تیم های دوم به صورت پلی آف با هم مصاف کرده و پیروز آن ها نیز دسته اولی می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.