به گزارش سه شنبه روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این آیین گفت: اکنون به توسعه حمل و نقل هوایی نسبت به سایر شکل های حمل و نقل توجه جدی شده؛ زیرا بازگشت سرمایه در این بخش زودتر و سرعت بهره برداری از آن بیشتر است.
علی عابدزاده افزود: مجوز امروز اجازه ای به فرودگاه کاشان برای ورود به بازار کسب و کار است و بهره برداری بهینه از این فرودگاه مستلزم برخورداری از ساختار مدیریت مناسب بوده و باید براساس نوع ساختار عمل شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ظرفیت کاشان به لحاظ موقعیت اقتصادی، گردشگری و سیاسی بسیار بالاست؛ برهمین اساس باید طرح جامع مناسب برای این فرودگاه در نظر گرفته شود و پیشنهاد می شود در این طرح برنامه درازمدت ترسیم شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است که می تواند با وجود مشکلات، زمینه توسعه و بهره برداری را فراهم آورد.
وی بر حفظ حقوق مشتریان و رضایتمندی مسافران، فقدان رفتار تبعیض آمیز نسبت به ذینفعان، توسعه زیرساخت ها، شفافیت عملکرد اقتصادی و بازرگانی فرودگاه و حرکت رو به توسعه با محور قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، اکنون در کشور نزدیک به 54 فرودگاه داریم که فعالیت هشت فرودگاه کشور توجیه اقتصادی دارد و به علت کمبود ناوگان هوایی در برخی از این فرودگاه ها پروازهای اندکی انجام می شود.
اقتصام*1108*1961/ 2093 * تنظیم: ایرج منصوری* انتشار: مریم مسعود* بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.