به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشن ‌های ویژه اصناف نطنز برای نیمه شعبان اظهارکرد: یکی از مهم‌ ترین برنامه ‌های ویژه نیمه شعبان، فضا سازی و زیبا سازی، آذین‌ بندی خیابان ‌ها و برپایی ایستگاه ‌های صلواتی و برگزاری جشن‌ ها و مراسم ‌های ویژه میلاد امام زمان (عج) است.
مجیدی تبار تصریح کرد: برنامه ‌های نیمه شعبان نباید به گونه ای اجرا شود که موجب انجام گناه‌ شود، زیرا هدف توجه دادن مجدد جامعه به فرهنگ اهل‌بیت (ع) به‌ ویژه فرهنگ انتظار و مهدویت از طریق برپایی همین مجالس شادی است.
وی ادامه داد: مهم ‌ترین هدف ها در برگزاری ویژه‌ برنامه‌های اعیاد شعبانیه تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌ گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی، شادباش تولد امام زمان (عج) و تلاش برای ارتقاء سطح دانش افراد نسبت به فلسفه انتظار است.
مجیدی تبار گفت: همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت بیش از 50 جشن خیابانی ویژه میلاد امام زمان (عج) در نطنز برگزار می‌ شود و مقرر شده کلیه متولیان برپایی جشن باید جهت اخذ مجوز ابتدا به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه و سپس مجوز لازم را از فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز دریافت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی نطنز نیر در این جلسه گفت: پلیس بر اساس وظیفه قانونی خود در مراسم جشن و سرور، با افرادی که با ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی در خیابان، نظم و آرامش شهر را برهم بزنند برخورد و آنان را به مرجع قضایی معرفی خواهد کرد.
سرهنگ حجت الله بهامین افزود: باید مراقب باشیم در اثر اجرای یک ارزش، ضد ارزش را ترویج نکنیم که عواقب آن بسیار بد خواهد بود.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.