**کارگاه دو روزه مشورتی تهیه راهبرد برای احیای زاینده رود و حفاظت از محیط زیست پیرامون این رودخانه، با هدف دریافت تسهیلات از دفتر عمران سازمان ملل، با حضور نمایندگان سازمانهای مردم نهاد در اصفهان آغازبه کار کرد.

** فضل الله صلواتی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، خبرنگاری را حرفه ای سخت و پرمخاطره جهت اطلاع رسانی برای اعتلا و پیشرفت جامعه دانست و گفت: اطلاع رسانی درست و صحیح به مردم نیز عملی صالح است که خداوند در قرآن کریم مخلوق خود را به انجام این کار دعوت کرده است.

**بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به 2 طرح منتخب سیزدهمین جشنواره‌ ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان، جوایز‌ 250 میلیون ریالی اهدا کرد.

**2 گروه دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ترتیب به عنوان برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اصفهان مشخص شدند.

**نفرات برتر دومین المپیاد علمی مبلغان دینی مسلط به زبان های خارجی در اصفهان معرفی شدند.

**مراسم نکوداشت زنده یاد استاد محمدرضا ثقفیان، رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان و از پیشکسوتان خبر در این استان، عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

**آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: انتقال مفاهیم دینی از نسل های گذشته تاکنون افتخار جامعه روحانیت است و این وظیفه همچنان ادامه دارد.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برابری همه شاگردان نزد استاد و کمک به پیشرفت همه از مولفه های موفقیت یک معلم و استاد است.

**دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح رسیدن پنج دانشگاه از کشورمان به سطح 200 دانشگاه برتر دنیا در افق 1404 از طرح های اقتصاد مقاومتی وزارت علوم است.

**گروه هشت نفره دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست که با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حفاظت از خاک قرار است از کرج تا شیراز را رکاب بزنند، روز چهارشنبه وارد اصفهان شدند.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.