** 66 کارگر نمونه و تلاشگر استان اصفهان بمناسبت هفته کارگر در جشنواره امتنان در اتاق بازرگانی اصفهان تجلیل شد.

**فرهاد قادریان، رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در استان اصفهان گفت: اخلاق مداری محورهای فعالیت این ستاد است و از هرگونه هجمه تخریبی، توهین آمیز و سیاستی که مغایر گفتمان کرامت باشد، جلوگیری خواهیم کرد.

**غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به اینکه اصفهان مهد شعر و ادب و زادگاه شاعران صاحب نام و ادیبان برجسته از جمله جلال الدین همایی است، گفت: شعر در این شهر زنده و پاینده است.

**تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور به رده چهارم جدول این رقابت ها صعود کرد.

** سید مصطفی علویف مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: توسعه گاز رسانی در استان به مرز اشباع رسیده است و از 107 شهر استان 103 شهر از نعمت گاز رسانی برخوردارند.

**دکتر 'حسن قاضی زاده هاشمی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود، 20 طرح سلامت در بخش های آموزشی، بهداشت و درمان را با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح کرد.

** فرودگاه بین المللی شهد بهشتی اصفهان اعلام کرد: 2 پرواز شرکت هواپیمایی نفت به مقصد اهواز بدلیل نامناسب بودن شرایط جوی فرودگاه اهواز، بعد از ظهر شنبه در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

** طرح توسعه مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی اصفهان که در ارائه خدمات اورژانس نقش مهمی دارد، روز شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

** براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین شهری در جاده اصفهان به تهران در محل پل هسا یک تن جان باخت و 31 تن دیگرزخمی شدند.

گ/6994 / 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.