به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری‏‌ها و پاسگاه‌‏های شهرستان اصفهان این طرح را در نخستین ساعات بامداد روز گذشته در شهر اصفهان اجرا کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در چند عملیات منسجم 32 سارق، 52 فروشنده موادمخدر و معتاد ولگرد و 58 متهم تحت تعقیب را دستگیر و 46 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مزاحم را توقیف کردند.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان افزود: هدف پلیس در اجرای طرح امنیت محله محور برای افزایش آرامش و امنیت شهروندان است و در روزهای آینده هم ادامه دارد و شهروندان می‌‏توانند نظرات خود را از طریق مرکز فوریت‏‌های پلیسی 110 و یا مراجعه به نزدیکترین کلانتری با پلیس در میان بگذارند.

یک میلیارد ریال در جاساز حرفه‌‏ای در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در زیر بار ضایعات پلاستیکی که به طور حرفه‏ای داخل کامیون بنز جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید رئیسیان سمیرم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف و بازرسی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس در این بازرسی محموله انواع لباس خارجی، نوشیدنی، ترشی و فلفل بدون مدارک تأیید گمرک را که زیر بار ضایعات پلاستیکی این خودرو جاساز شده بود کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

دستگیری منتشر کننده اطلاعات خصوصی در فضای مجازی

فردی که با فریب افراد اطلاعات شخصی آنان را دریافت و در فضای مجازی منتشر می‏‌کرد با هوشیاری ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: براساس اظهارات شاکی، وی مدتی پیش در یکی از شبکه‏‌های اجتماعی مجازی با فردی آشنا شده و فریب وی را خورده وعکس‏‌های خصوصی و خانوادگی‌‏اش را در اختیار وی قرار داده بود که با سوءاستفاده متهم مواجه می‌‏شود.

وی با بیان اینکه متهم در خارج از استان اصفهان شناسایی و با اعزام گروهی از ماموران، دستگیر و به استان منتقل شد، افزود: پس از بازجویی‏‌ها و اقدامات تخصصی مشخص شد متهم با کاربران دیگری هم در فضای مجازی در ارتباط بوده و با فریب آنان عکس‏‌ها و اطلاعات خصوصی مردم را دریافت و در فضای مجازی منتشر کرده است.

توقیف پژو 206 با بیش از 5 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران ایست بازرسی شهید رئیسیان پنج کیلو و 200 گرم تریاک را هنگام بازرسی از یک دستگاه سواری 206 کشف کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی با اشاره به اینکه این میزان مواد مخدر در بطری‏‌های آب معدنی ریخته شده و به طور حرفه‌‏ای در باک بنزین خودرو جاساز شده بود، اظهار داشت: مأموران دو سوداگر مرگ را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در خمینی‌شهر

باند حرفه‌‏ای سارقان موتورسیکلت در خمینی‌شهر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:  از این باند 4 نفری 15 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار داشت: ماموران با انجام فعالیت‏‌های تخصصی موفق شدند هر چهار سارق را شناسایی و هنگامی که در حال اوراق کردن یک موتورسیکلت بودند دستگیر کنند.

وی از شهروندان خواست موتورسیکلت خود را در پارکینگ قرار دهند و از نگهبان آن رسید دریافت و هنگام پارک کردن به این وسیله نقلیه قفل و زنجیر مناسب موتورسیکلت نصب کنند و هیچگاه به بهانه کار فوری موتورسیکلت خود را روشن ترک نکنند و از پارک کردن در مکان‏‌های خلوت و تاریک خودداری نمایند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619285
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.